۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

دانلود آهنگ قرار مهدی احمدوند

دانلود آهنگ مهدی احمدوند قرار 

بی قرار قرار دوباره باتمو 

خاطره بازی دوباره باهام 

نگران اینم که نیای و نباشیو 

سهم من از تو شه خاطره مو 


مهدی احمدوند قرار
 

Download Song By Mehdi Ahmadvand Called Gharar

متن آهنگ قرار مهدی احمدوند
♪♪
یکی به تو انگار بد منو گفته
♪♪
که دو ساعته چشمات رو من نمیوفته
♪♪
یکی انگار عشقو از دل تو برده
♪♪
نمیدونی قلبم بدون تو مرده
♪♪
نمیذارم این خاطره ی بد
♪♪
بگیره ازم تورو تا این حد
♪♪
نمیذاره عشق جدایی بخوام
♪♪
بیشترم از اینم بین ما بیاد
♪♪
بی قرار قرار دوباره باتمو
♪♪
خاطره بازی دوباره باهام
♪♪
نگران اینم که نیای و نباشیو
♪♪
سهم من از تو شه خاطره مو
♪♪
با تو چه حال عجیبی عاشقی
♪♪
همه چی خوبه تا هستی باهام
♪♪
وای به حالم اگه تو نباشی
♪♪
و من چه کنم توی خاطره ها
♪♪
همیشه نمیشه یه چیزایی جور شه
♪♪
من هرکاری کردم یه جوری به زور شه
♪♪
همیشه تو خواب و بیداری بیادت
♪♪
همیشه همینم که انقد میخوامت
♪♪
بی قرار قرار دوباره باتمو
♪♪
خاطره بازی دوباره باهام
♪♪
نگران اینم که نیای و نباشیو
♪♪
سهم من از تو شه خاطره مو
♪♪
با تو چه حال عجیبی عاشقی
♪♪
همه چی خوبه تا هستی باهام
♪♪
وای به حالم اگه تو نباشی و
♪♪
من چه کنم توی خاطره ها
♪♪

مهدی احمدوند قرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر